Колеги , ще си позволя да се намеса по въпроса .
Карам 147-ца и аз преди известно време единият ми горен ми скърцаше много неприятно и коригирането на това е много просто !!!!
Проблема е ,че повечето сервизи малко хора се сещат ,че болт на носач от страната на тампоните се стяга в РАБОТНО ПОЛОЖЕНИЕ !!! аз работя с сервиз и наскоро си смених само тампоните на горния носач , защото започна да скърца макар е ги бях сменял наскоро. След смяната на тампоните и стягането му в работно положение вече не ми скърцаше а от другата страна същото го направих и малкото скърцане , което имах изчезна. Искам това ако може да се отбележи като ВАЖНО, защото всеки втори с 147/156/ГТ и т.н. се оплакват от скърцане в окачването. Дано да съм бил полезен.
Карам 147-ца и аз преди известно време единият ми горен ми скърцаше много неприятно и коригирането на това е много просто !!!!
Проблема е ,че повечето сервизи малко хора се сещат ,че болт на носач от страната на тампоните се стяга в РАБОТНО ПОЛОЖЕНИЕ !!! аз работя с сервиз и наскоро си смених само тампоните на горния носач , защото започна да скърца макар е ги бях сменял наскоро. След смяната на тампоните и стягането му в работно положение вече не ми скърцаше а от другата страна същото го направих и малкото скърцане , което имах изчезна. Искам това ако може да се отбележи като ВАЖНО, защото всеки втори с 147/156/ГТ и т.н. се оплакват от скърцане в окачването. Дано да съм бил полезен.
Comment